Najnovije vijesti iz Blata i Hrvatske

Totohost

Psari - moda za katolkinje koja je uzburkala javnost: Objasnili su nam zašto su tako skupi

0d77511af28edff9982f6b0b2eb7aca3

Priča o modnom brendu Psari koji nudi odjeću kojom se ističe dostojanstvo žene, nedavno je podijelila hrvatsku javnost. Dok su jedni ovu liniju odjeće okarakterizirali kao svijetli primjer u moru obnažene odjeće kojoj žene nerijetko pribjegavaju, osobito ljeti, drugi su ih prozvali za previsoke cijene i nepotrebno isticanje kao brenda za žene katolkinje.

Iz Psarija su za naš portal istaknuli da je u ovom vremenu svjetonazorskog pluralizma sve prisutnija i raznolikost na području kulture odijevanja pa je tako nerijetko ta kultura usmjerena na profit do te mjere da narušava dostojanstvo žene.

"Osnutkom Psarija željeli smo poručiti da je kultura odijevanja bitan čimbenik izražavanja i očuvanja tog dostojanstva. Psari nije samo poruka, nego i konkretna ponuda na tom području. Svaka žena ima pravo izbora u modnom izražavanju, a naša ponuda taj izbor čini bogatijim. Psari nudi modu koja odgovara na potrebe one žene koja drži do vrijednosti koje se mogu sažeti u ove četiri riječi: POSTOJANOST, JEDNOSTAVNOST, ŽENSTVENOST I DOSTOJANSTVO", pojasnili su nam iz Psarija svoj cilj. Dodali su da je Psari jedinstven zbog toga što prati modne trendove, a istovremeno uspijeva ne samo sačuvati, nego i na svoj poseban način izraziti spomenute vrijednosti.

Može se reći da je ovo brend koji je na neki način povezao vjeru i modu. Za znak brenda odabrali su kršćanski simbol, znak ribe u obliku dvije krivulje. Što se njime željelo poručiti već na prvi pogled pojasnili su za naš portal:

"Svaka osoba koja autentično živi Evanđelje svoju vjeru prenosi na sva područja života, pa tako i na kulturu odijevanja. Simbol koji smo upotrijebili za naš brend jedan je od prvih kršćanskih simbola. Premda je grčka riječ za ribu koja je povezana sa samim simbolom Ichthys, iz više smo se razloga odlučili za jednostavniji sinonim Psari. Taj je simbol odabran jer smo upravo u izvornom kršćanskom svjetonazoru i načinu života pronašli vrijednosti na koje potičemo i koje promoviramo."

Na naše pitanje vezano uz kritike visokih cijena artikala među kojima se mogu naći haljine za čak 1300 kuna iz Psarija su objasnili zašto je tomu tako.

"Naša odjeća izrađena je od kvalitetnih materijala - viskoze, pamuka, lana i svile. Svi materijali kupljeni su u Italiji i taljanske su proizvodnje. Za razvoj proizvoda, kao i za šivanje, angažirane su hrvatske tvrtke koje rade za svjetski poznate brendove. Time smo dobili vrhunsku kvalitetu izrade. Smatramo da u rasponu cijena od 200 do 1300 kuna svatko može pronaći nešto za sebe, već prema svojim mogućnostima", objašnjenje je koje stiže iz Psarija, a hoće li ono zadovoljiti one kojih su ih za cijene prozvali, tek ostaje vidjeti.

Kako ističu, Psari je odmah postao prepoznatljiv kao jednostavan, ženstven i dostojanstven modni izričaj.

"S obzirom na to da su nam to potvrdile i žene izvan vjerskih krugova koje drže do modnog izražavanja svoje ženstvenosti i dostojanstva, nema razloga da naš brend ne bude prihvaćen i u široj javnosti", kažu iz Psarija te zaključuju:

"Naša ciljna skupina su sve žene koje prihvaćaju vrijednosti koje promoviramo."

Mogu li si sve žene koje su dio te skupine priuštiti fine komade linije Psari, teško, no sam cilj mode koja promovira dostojanstvo žene svakako je pohvalan.

© 2024. Cro Portal. All rights reserved