Hajduk Pipi limunada u novom ruhu
Nakon uvođenja novog vizualnog identiteta Dalmacijavina i redizajna pakiranja svih proizvoda tvrtke, u suradnji s Hajdukom osmišljen je i novi izgled Hajduk Pipi limunade. Uz novi, suvremeniji izgled, limunada ima i poboljšanu recepturu.
- Naša je hajdučka limunada već poznat proizvod proizašao iz dugogodišnje suradnje Dalmacijavina i Hajduka. Dalmacijavino doživljava uzlet te ambiciozno slijedi novu viziju koja u fokus stavlja naše kupce. Upravo je nogomet i neopisiva energija koja se stvara oko Hajduka ono što je našim kupcima iznimno važno. Ovo je samo jedan od projekata kojim to želimo podržati. Samim time, naš sok na bazi limuna ćete odsad moći naći u novom ruhu s prepoznatljivim hajdučkim elementima. Osim vanjske promjene, izmijenili smo i recepturu na koju smo iznimno ponosni. Očekujte osvježavajuće piće, slatko-gorkog okusa, idealno za ove vruće ljetne dane - izjavio je Luka Diel-Zadro, predsjednik Uprave Dalmacijavina.
- Redizajn Pipi Hajduk limunade i poboljšana receptura su novi iskorak u suradnji ova dva velika i značajna branda i oni su pravi primjer dobre sinergije u poslovanju. Hajduk kao i uvijek do sada prati trendove i zajedno s Dalmacijavinom predstavio je zasigurno budućeg prvaka u bezalkoholnim pićima. Uz novi izgled, nova, osvježavajuća receptura na bazi limuna i citrusa je ključ uspjeha ovog proizvoda na tržištu, a ovim putem pozivam sve naše navijače da se u ove ljetne, vruće dane osvježe našom limunadom jer i na taj način direktno jačaju Hajduk - rekao je direktor Odjela marketinga i prodaje Hajduka, Aljoša Bašić, koji je ideju o Pipi Hajduk limunadi realizirao još u doba dok je Dalmacijavino bilo u stečaju, 2014. godine.
Hajdučka Pipi limunada moći će se kupiti maloprodajama Dalmacijavina i trgovačkom lancu Tommy u plastičnim bocama od 0,5 i dvije litre, dok će u staklenom pakiranju od 0,25 l biti dostupna u kafićima.