Veliki infrastrukturni projekt kod Solina ulazi u završnu fazu: Čvor Mravince uskoro spreman za promet

Veliki projekt cestovne infrastrukture u blizini Solina sve je bliže završetku, a ključni dio – čvor Mravince – značajno je napredovao.
Ovaj prometni čvor, smješten u selu Mravince, dio je prve faze opsežnog plana usmjerenog na rasterećenje prometa između Splita i Solina. Radi se o spoju na buduću brzu cestu koja će povezivati Mravince s TTTS-om (Tranzitno-Terminalni Sustav), a koja je sastavni dio šire trase brze ceste Trogir – Omiš.
Po dovršetku, čvor će znatno poboljšati protočnost prometa na prilazima urbanim središtima Splita i Solina. Projektom je predviđena izgradnja deniveliranog kružnog raskrižja promjera 84 metra, koje će biti povezano s istočnom obilaznicom splitsko-solinske aglomeracije.
Radovi teku prema planu – završene su sve glavne građevinske strukture, uključujući potporne zidove i nadvožnjake Mravince 1, 3 i 4, te Dračevac 1 i 2. Obnovljena je i kolnička površina, a nadvožnjaci su opremljeni infrastrukturom potrebnom za sigurno i učinkovito odvijanje prometa.
Jedna od ključnih faza projekta uspješno je zaključena 14. travnja, kada je u 5 sati ujutro ukinuta privremena regulacija prometa na brzoj cesti Solin–Klis.
Završetak preostalih radova – među kojima su uređenje kosina, polaganje završnog sloja kolnika, elektroinstalacije i postavljanje prometne opreme – planiran je do 7. rujna 2025., sukladno ugovoru.
Hrvatske ceste objavile su video kojim prikazuju napredak svih triju faza izgradnje čvorišta Mravince, koje izvodi građevinska tvrtka Strabag.
Ukupna vrijednost radova na fazama 1, 2 i 3 iznosi 7.207.069,30 eura (bez PDV-a), dok su faze 4 i 5 – koje obuhvaćaju dionicu od Mravinca do TTTS-a dužine 2,5 kilometra – ugovorene u iznosu od 32.728.366,07 eura (bez PDV-a), a također ih izvodi Strabag.
Završetkom ovog čvora očekuje se znatno smanjenje prometnih gužvi i poboljšanje pristupa istočnim dijelovima Splita i okolnih naselja.