Dodijeljene financijske potpore Hrvatske turističke zajednice
U Glavnom uredu HTZ-a održana je 20. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi vijeća usvojili odluke o dodjeli potpora Hrvatske turističke zajednice za 2017. godinu u ukupnom iznosu od 20.765.000,00 kuna. Sjednicu je vodio ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Gari Cappelli, koji je na početku sjednice članove vijeća obavijestio o vrlo dobrim pokazateljima ove turističke godine. Ovo je ujedno i prva sjednica Turističkog vijeća na kojoj je sudjelovao novi direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji je na ovu funkciju izabran jednoglasnom odlukom članova vijeća na 19. sjednici održanoj 5. srpnja ove godine.
- Iako je Hrvatska kao destinacija najprepoznatljivija po svojim prirodnim ljepotama i njenoj očuvanošću, svjesni smo da je potrebno puno više kako bi privukli još veći broj gostiju tijekom čitave godine. Samim time, da bi bili što konkurentniji, iznimno je važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku. Pomaci su itekako vidljivi, a potvrda toga je turistički promet u ovoj godini gdje smo ostvarili izvrsne rezultate u predsezoni, ali i tijekom srpnja. Upravo zato, važno je nastaviti poticati razvoj svih segmenata naših turističkih ponuda kao što su manifestacije, ali i stvaranje novih sadržaja na nerazvijenim područjima te unapređenje upravljanja destinacijama. Siguran sam da će kroz ove potpore naše destinacije postati još kvalitetnije, bogatije i u konačnici još konkurentnije - poručio je ministar turizma Gari Cappelli.
S ministrom se složio i direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji je naglasio važnost financijskih potpora za turistički sektor.
- Financijske potpore Hrvatske turističke zajednice, ali i one Ministarstva turizma, predstavljaju važan segment daljnjeg razvoja turističkog sektora jer se tako osigurava stabilnost i konkurentnost, a potiču se i daljnja ulaganja svih ostalih subjekata. Također, ova sredstva predstavljaju ulaganje u kvalitetu ponude i sadržaja, odnosno u stvaranje motiva dolazaka i sam razvoj turizma na razini destinacija, koje su same kandidirale projekte sukladno svojim strateškim smjernicama - zaključio je direktor Staničić.